
H θεματολογία της υποστήριξης και εκπαίδευσης προσαρμόζεται ανάλογα με το στάδιο ωριμότητας των επιχειρηματικών σχημάτων και εστιάζει σε θέματα όπως:
• Μεθοδολογία«Lean Startup»και«Lean Enterprise».
• Καμβάς επιχειρηματικού μοντέλου (businessmodelcanvas).
• Ανάπτυξηπρωτοτύπων (mockup and prototyping).
• Δοκιμές και εμπειρία χρήση (usability testing και user experience).
• Επωνυμίακαιεπικοινωνία (branding).
• Ανάπτυξη και διαχείριση ομάδας.
• Έρευνα αγοράς.
• Επιχειρησιακός σχεδιασμός (επιχειρηματική στρατηγική, επιχειρηματικό σχέδιο, κ.α.).
• Βασικές αρχές επιχειρηματικής λειτουργίας (ενέργειες βάσει της κατάστασης της επιχείρησης, χρηματοδοτικά εργαλεία, κλπ.).
• Οργάνωση επιχείρησης (γενική διεύθυνση, ανθρώπινοι πόροι, χρηματοοικονομική διαχείριση, μάρκετινγκ, πωλήσεις, κ.α.).
• Διαχείριση καινοτομίας.
• Μεθοδολογία«Lean Startup»και«Lean Enterprise».
• Καμβάς επιχειρηματικού μοντέλου (businessmodelcanvas).
• Ανάπτυξηπρωτοτύπων (mockup and prototyping).
• Δοκιμές και εμπειρία χρήση (usability testing και user experience).
• Επωνυμίακαιεπικοινωνία (branding).
• Ανάπτυξη και διαχείριση ομάδας.
• Έρευνα αγοράς.
• Επιχειρησιακός σχεδιασμός (επιχειρηματική στρατηγική, επιχειρηματικό σχέδιο, κ.α.).
• Βασικές αρχές επιχειρηματικής λειτουργίας (ενέργειες βάσει της κατάστασης της επιχείρησης, χρηματοδοτικά εργαλεία, κλπ.).
• Οργάνωση επιχείρησης (γενική διεύθυνση, ανθρώπινοι πόροι, χρηματοοικονομική διαχείριση, μάρκετινγκ, πωλήσεις, κ.α.).
• Διαχείριση καινοτομίας.
Στο πλαίσιο της εξειδικευμένης εκπαίδευσης θα προσεγγιστούν οι παρακάτω θεματικές πάντα βάσει των αναγκών των ωφελούμενων:
• Κοινωνικά μέσα δικτύωσης και μάρκετινγκ (social media and marketing).
• Σύγχρονα και εναλλακτικά χρηματοδοτικά εργαλεία (crowdfunding, venture capital, κ.α.).
• Εξαγωγές.
• Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου (businessplan).
• Ενδυνάμωση της επιστημονικής γνώσης με τις απαιτούμενες επιχειρησιακές δεξιότητες.
• Διαχείριση δημιουργικών brands (διοίκηση, οικονομική διαχείριση, μάρκετινγκ, διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, κλπ.).
• Εφαρμοσμένο εργαστήριο (workshop).
• Έναρξη δραστηριότητας – εντοπισμός χρηματοδότησης – πλάνο δράσης.
• Προϋπολογισμός και ανάλυση χρηματοοικονομικών δεδομένων.
• Κοινωνικά μέσα δικτύωσης και μάρκετινγκ (social media and marketing).
• Σύγχρονα και εναλλακτικά χρηματοδοτικά εργαλεία (crowdfunding, venture capital, κ.α.).
• Εξαγωγές.
• Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου (businessplan).
• Ενδυνάμωση της επιστημονικής γνώσης με τις απαιτούμενες επιχειρησιακές δεξιότητες.
• Διαχείριση δημιουργικών brands (διοίκηση, οικονομική διαχείριση, μάρκετινγκ, διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, κλπ.).
• Εφαρμοσμένο εργαστήριο (workshop).
• Έναρξη δραστηριότητας – εντοπισμός χρηματοδότησης – πλάνο δράσης.
• Προϋπολογισμός και ανάλυση χρηματοοικονομικών δεδομένων.
